Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu olarak 2018-2019 akademik yılını bitirmiş bulunmaktayız. Yorucu geçen günlerin sonunda dönem içerisinde başarıları ve özverileri için öğrencilerimizi tebrik etmek istedik. Bu bağlamda öğrencilerimize sertifikaları Yüksek Okul Müdürümüz Sayın Prof. Dr. Abdülvahit Çakır tarafından verilmiştir.
Öğrencilerimize ve tüm yıl boyunca emek gösteren hocalarımıza teşekkür eder, başarılar dileriz.
Mesleki Gelişim ve Araştırma Birimi
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.