|
Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, Mesleki Gelişim ve Araştırma Biriminin gerçekleştirdiği mesleki gelişim etkinlikleri kapsamında 29 Aralık 2021 Çarşamba günü Gazi Üniversitesi TÖMER öğretim görevlilerinden Dr. Kerim Sarıgül’ü ağırladı. ‘Yabancı Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanımı’ konulu seminer Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Celal Turgut Koç, Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. İbrahim Pür ve öğretim görevlilerinin katılımıyla gerçekleşti. Etkinlikte konuyla ilgili teknik bilgilerin yanısıra dil öğretiminde kullanılabilecek birçok Web2 aracı paylaşıldı. |
![]() |
![]() |
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.