Küresel salgın döneminde emekliye ayrılan Yüksekokulumuz eski Müdürü Prof. Dr. Abdülvahit Çakır hocamızın salgın koşulları sebebi ile düzenlenemeyen emeklilik yemeği 23 Eylül 2022 Cuma günü saat 19.00’da Gazi Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Yemeğe Yüksekokul Yönetimi’nin yanı sıra akademik ve idari personel katıldı. Prof. Dr. Çakır Gazi Üniversitesini hiçbir zaman bir iş yeri gibi görmediğini ve her daim severek hizmet ettiğini dile getirirken Yüksekokul müdürü Öğr. Gör. Mustafa Akın Güngör de Prof. Çakır’a her daim yol göstericili ve kuruma hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.