24 Kasım Öğretmenler Günü Yemeği
Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulunun gelenekselleşmiş Öğretmenler Günü yemeği, 24 Kasım 2022 günü saat 19:00’da Gazi Üniversitesi Kültür Merkezinde gerçekleşti. Akademik ve idari personelimizin katılım gösterdiği bu etkinliğe, Yüksekokulumuz Emekli Müdürü Prof. Dr. Abdülvahit ÇAKIR ve eşi Muazzez ÇAKIR da davetliydi. Yüksekokulumuzda farklı birimlerde görev alan öğretim görevlilerimizin birbirleriyle görüşüp sohbet ettiği etkinlik, Yüksekokul Müdürümüz Öğr. Gör. Mustafa Akın GÜNGÖR’ün teşekkür ve kutlama konuşmalarının ardından fotoğraf çekimi ile sona erdi.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.