13 Eylül 2023 Çarşamba günü Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Maide Yılmaz tarafından “İşbirlikli Konuşma Etkinlikleriyle Öğrencilerin Derse Sözlü Katılımının Artırılması” başlıklı seminer verilmiştir. Hocamıza kurumumuza yaptığı değerli katkılarından ötürü teşekkür sertifikası Yüksekokul Müdür Yardımcımız Öğr. Gör. Ahmet Özcan tarafından takdim edilmiştir.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.