Yüksekokulumuzda bağımlılıkla mücadele etkinlikleri kapsamında, 19 Nisan 2024 Cuma günü saat 11.00’de YDYO İdari Bina Konferans Salonunda Gazi Üniversitesi Gazi Genç Yeşilay Topluluğu tarafından hem öğretim elemanlarına hem de öğrencilere yönelik "Teknoloji Bağımlılığı" ve "Tütün Bağımlılığı" adlı seminerler gerçekleştirilmiştir. Gazi Genç Yeşilay Topluluğu Başkanı ve aynı zamanda Okul Öncesi Öğretmenliği 3. sınıf öğrencisi Fatma Efel’in teknolojinin kullanım türleri, bir davranışsal bağımlılık olarak teknoloji bağımlılığı ve olumsuz etkileri ile teknoloji bağımlılığının türleri hakkında bilgi verdiği seminerde, Gazi Genç Yeşilay Topluluğu üyesi ve aynı zamanda Okul Öncesi Öğretmenliği 3. Sınıf öğrencisi Belkıs Şafak ise tütün bağımlılığı ile ilgili çarpıcı gerçeklerle başlattığı senimerinde sigaranın içeriği ve türleri hakkında bilgiler vererek bağımlılıktan kurtulma yollarına değindi. Topluluk “Şimdi Yeşilay Gönüllüsü Olmanın Tam Zamanı!” sloganıyla seminerlerini bitirirken hazırladıkları dijital oyun ise katılımcıların ilgisini çekti.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.