Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, Sosyal İşler ve Toplumsal Katkı Ünitesi tarafından 19 Mart 2025 tarihinde İdari Bina Konferans Salonu'nda “Tüketici Her Zaman Haklı Mıdır?” konulu bir seminer düzenlendi. Av. İbrahim Baştuğ'un sunumuyla gerçekleştirilen seminerde, öğretim görevlilerine ve öğrencilere tüketici hakları hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Seminerde ayıplı mal ve hizmetler, taksitli satış sözleşmeleri, mesafeli sözleşmeler, peşin satışlar, tüketici kredileri, abonelik sözleşmeleri, haksız şartlar ve tüketici mahkemeleri gibi önemli konular ele alındı. Baştuğ, bilinçli tüketicilerin haklarının farkında olarak daha güçlü bir duruş sergileyebileceğini vurguladı. Soru-cevap kısmı ile sona eren seminere katılımcıların ilgisi yoğundu. Konuşmacı Av. sayın İbrahim Baştuğ’a katkılarından ötürü teşekkür ederiz.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.