Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğü tarafından yürütülen “Birim Ekip Ziyaretleri” kapsamında, Yüksekokulumuz konferans salonunda değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya, Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Serhat Karyeyen, Ar-Ge Koordinatörü Prof. Dr. Mustafa Hicabi Bölükdemir, Yüksekokul Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Akın Güngör, Ar-Ge çalışmalarından sorumlu Müdür Yardımcımız Öğr. Gör. Dr. Maide Yılmaz, Müdür Yardımcımız Öğr. Gör. Ahmet Özcan, Birim Ar-Ge Ekibi üyeleri, doktora derecesine sahip öğretim görevlileri ile Üniversitemiz Ar-Ge Koordinatörlüğü katılım sağlamıştır. Toplantıda, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Serhat KARYEYEN tarafından Üniversitemizin araştırma ve geliştirme süreçleri hakkında bilgilendirme yapılmış, Yüksekokulumuz Ar-Ge hedeflerine ulaşma durumu değerlendirilmiş ve katılımcıların görüşleri alınarak mevcut çalışmalar ve planlamalar ile ilgili istişare yapılmıştır.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.