Hizmet İçi Eğitim Programımızın ikinci haftasında 17 Eylül 2025 Çarşamba günü Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Akın Güngör başkanlığında gerçekleştirilen 2025-2026 Akademik Yılı Açılış Toplantısında Yüksekokulumuzda APSİS puanlarına göre ilk üçe giren Öğr. Gör. Dr. İbrahim Halil Topal, Öğr. Gör. Dr. Maide Yılmaz, Öğr. Gör. Ahmet Özcan’a plaket takdimi yapılmıştır. Öğretim Görevlilerimizi tebrik ediyoruz.
Gazi Üniversitesi 100 Yaşında: Şiir Yarışması Sonuçları Belli Oldu
İKRAM Sosyal Sorumluluk Projesi Başarıyla Tamamlandı
“Fotoğraf Yarışması 5” Sonuçlandı: Birincilik Ödülü Mehmet Eren Palta’nın Oldu
YDYO 100. Yıl Spor Turnuvaları Büyük Bir Coşku ve Heyecanla Tamamlandı
“19 Mayıs LÖSEV Parkuru” Etkinliği Büyük İlgi ve Coşkuyla Gerçekleştirildi
“Gençlik Mandalası” Etkinliği Öğrencilerimizi Sanat ve Paylaşım Etrafında Buluşturdu
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.